Laman

Silahkan Mencari!!!

I'M COMEBACK...SIBUK CUY...KERJAAN DI KANTOR GI BANYAK BANGET...JD G BISA POSTING DEH...

AKHIRX OTAK Q PRODUKTIF LAGI BUAT FF BARU...

GOMAWOYO BWT YG DAH MAMPIR & COMMENT
HWAITING!!!

Rabu, 20 Oktober 2010

Hanya Lelaki Biasa (FF)


Title : Hanya Lelaki Biasa
Author : Sweety Qliquers
Genre : Umum
Episode : 3 Part
Production : www.ff-lovers86.blogspot.com
Production Date : 23 February 2010, 02.59 PM
Review :
“Aku tidak ingin mematok syarat yang lain, yang selama ini selalu menjadi patokanku untuk memilih seorang calon pendamping hidup. Aku kuatir semakin banyak kriterianya, maka itu hanya sanggup dipenuhi oleh wanita yang luar biasa. Padahal aku, seperti yang kau dugakan hanyalah lelaki biasa yang tidak pernah sanggup menjadi lelaki luar biasa.”
(Lelaki Biasa Dalam Cermin)
Cast :
Rain Bi

Rain Bi
Lelaki yang sibuk berargumen dengan bayangannya sendiri di dalam cermin. Lelaki biasa yang tak ingin menuntut banyak hal, lelaki biasa yang ingin mendengar isi terdalam hatinya. Lelaki biasa yang bermimpi tentang pendamping hidup.


Hanya Lelaki Biasa
Created By Sweety Qliquers

Part 1 “Ketika Aku Bukan Aku”
Part 2 “Aku Mati”
Part 3 “Lelaki Dalam Cermin” - TAMAT

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...